Friday, August 5, 2011

ramadhan

salam semua..... selamat berpuasa ye.... jagan ponteng2 lak.... cam mane pose korng semua ok ke??/? aku ok je... tp wt frst time puasa bersama anak tercinta naqiuddin asyraaf.... kita b'sahur... dia pun bagun gak kite b'buka dia pun sbuk la nk susu... dugaan kan... tp tu semua ok aku blh atasi hehheheh..... konon.......        hari nie aku balik kl uma mak aku untuk b'buka  b'sama family saya... cadang mcm nk b'buka luar konon nk makan buffet tp xtau lgi la kene tunggu keputusan dr ayahnda coz dia payah ckt kalo nk b'buka luar nie... ktorng ok je lagi suka... xsabar2 nk kuar...... kalo x buka kat luar... beli je la kaat bazar hari nie.... ingt nk makan ayam golek, roti jhon, murtabak air soya.... yamyamayammmmmmmmmmmmm...........................................   sedapnye... lapar la pulak rase perut nie...

No comments:

Post a Comment